Autorska seria podręczników i materiałów pomocniczych

Z myślą o słuchaczach Polsko-Francuskich Studiów Podyplomowych typu MBA wydaliśmy serię podręczników z dziedziny prawa gospodarczego, ekonomii, psychologii, języka francuskiego, marketingu i dystrybucji. W przygotowaniu znajdują się kolejne książki. Autorami podręczników są wykładowcy programu. Wydanie podręczników było możliwe dzięki wsparciu finansowemu europejskich programów Tessa i Tempus. 

okladka4_m

Tomasz Domański (red.)

Wybrane problemy marketingu międzynarodowego

Łódź 2001

okladka5_m

Tomasz Domański (red.)

Polskie przedsiębiorstwa, regiony i rolnictwo w procesie integracji europejskiej

Łódź 2004

okladka2_m

Zbigniew Podlasiak (red.)

Ekonomiczno-Społeczne Problemy krajów Unii Europejskiej

Łódź 2001

okladka3_m

Przemysław Żurawski vel Grajewski (red.)

Proces akcesji do Unii Europejskiej

Łódź 2001

okladka1_m

Paweł Żuromski

Fundusze strukturalne i pomoc przedakcesyjna Unii Europejskiej

Łódź 2004

okladka6_m

Wawrzyniec Rudolf (red.)

Europejska Polityka Regionalna

okladka7_m

Tomasz Domański (red.)

Marketing Kultury

okladka8_m

Tomasz Domański (red.)

Marka Dla Łodzi

  • Share :